donderdag 19 mei 2016

Vandaag is mijn spiraal verwijderd


19 mei 2016

Vandaag is mijn spiraal verwijderd

Martin en ik zijn nadat we bij baby R op kraamvisite waren (wat is ze prachtig) aan de praat geraakt over baby's en onze toekomst...
Zowel Mart als ik blijken er al een tijdje over na te denken hoe het zou zijn als we zelf een gezinnetje starten en dat we het allebei toch wel heel graag zouden willen.
We bleven maar nadenken, praten, meer praten en fantaseren...
Uiteindelijk hebben we dus besloten om het gewoon te proberen.
Natuurlijk hebben we geen idee hoelang het gaat duren en of we überhaupt wel het geluk mogen hebben om samen een kindje te krijgen maar alleen al het idee dat de mogelijkheid bestaat maakt me op dit moment zo blij.
We hebben besloten om voorlopig nog niemand te vertellen dat we 'aan het proberen' zijn. Daar hebben we zat redenen voor maar toch is het nu al lastig,

Er zijn zoveel vragen en momenten die ik bijvoorbeeld bij mams zou willen neerleggen.

Maar eerst maar eens afwachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten