vrijdag 20 mei 2016

Foliumzuur en luxe uit eten?

Gisteren ook gelijk begonnen met het nemen van foliumzuur.
Dit zijn tabletjes die ik iedere ochtend in moet nemen en die geboorteafwijkingen tegengaan.
De dokter zei na het verwijderen gisteren ook nadrukkelijk dat ik gelijk vruchtbaar kan zijn en daarom dus alle ´regels´ al moet opvolgen.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat die dingen pas nodig zijn als je daadwerkelijk zwanger bent. 

Natuurlijk ga ik me er wel netjes aan houden maar we hebben al maanden een etentje bij Restaurant ´t Nonnetje´ in Harderwijk gepland staan voor ons 3-jarig huwelijksjubileum...
Nu gaat ons weekendje Harderwijk gewoon door maar dan kan ik dus geen heerlijke wijn drinken, lekkere gebakken eendenlever eten of een subliem kaasplateau uitzoeken...
Dat maakt niet echt uit maar t voelt toch een beetje als onzin omdat ik dan waarschijnlijk echt nog niet zwanger kan zijn en ik al dat lekkers voor niks moet laten én er dan ook nog eens niets over kan zeggen...
Je hoort het al: eten en drinken en iets niet mogen? Dat wordt hoe dan ook een uitdaging!
Nu ga ik naar S, N en Baby R toe om te kijken of die muts zichzelf niet weer overbelast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten