zaterdag 11 maart 2017

Een spannende dag

2 weken geleden werd ik moeder.
van de ene op de andere dag veranderde mijn lever op de mooiste manier die er maar is.
swij ontmoetten eindleijk ons mannetje Jaimz en kunnen vanaf dag 1 niet meer zonder hem.

Vandaag is een spannende dag want vandaag gaan mama en jaimz naar dee zaak, mama gaat
 proberen een paar uurtjes mee te deraaien bij een superleuk gezelschap van vaste gasten en ookal heb iki er veel zin in ben ik nieuwsgierig wat Jaimz vindt van deze 'verandering'.

Papa heeft een heerlijk bedje voor hem klaargezet en blijft lekker bij hem knuffelen in de bovenzaal van ons restaurant (hij heeft dus eigenlijk een privé ruimte) dus ik hoef me nergens zorgen om te maken maar toch vind ik het oooo zo spannend!

Als het niks is of ik heb er geen fijn gevoel bij ga ik gewoon lekker weer met Jaimz naar huis hoor...
het is maar een testje..

Ik hou jullie op de hoogte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten