woensdag 8 maart 2017

Onze kleine man

Vandaag is het dag 13 dat ik mezelf mama mag noemen.
Onze kleine man is geboren op vrijdag 24 februari 2017 en in goede gezondheid.
Hij woog 3200 gram, was 48 cm lang en heeft voor ons de mooiste naam van de wereld:

                                                         Jaimz

Onze Jaimz doet het goed, wat is het ontzettend leuk om  mama te zijn.
De sores en perikelen van mijn zwangerschap verdwijnen meer en meer naar de achtergrond terwijl ik geniet van ieder momentje.

De eerste dagen waren spannend, en vooral de eerste 2 nachten vond ik moeilijk.
Ieder ademhalingkje, zuchtje, kermpje of ander geluidje zorgde voor onrust en terwijl papa heerlijk naast me lag te slapen heb ik wel honderd keer gekeken 'of hij nog ademde'.

Dat schijnt erbij te horen...

Inmiddels hebben we een lekkere routine, verrassend hoe snel dat went allemaal!
Jaimz krijgt flesvoeding, vanaf het begin, en dat is een bewuste keuze van ons samen.
Tot nu toe gaat het heel goed, hij drinkt heerlijk zijn flesjes leeg en is een tevreden baby.

Laat ik nog maar niet beginnen over hoe ontzettend knap hij wel niet is !
Ik hou jullie op de hoogte ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten