vrijdag 3 juni 2016

Een eigen zaak, pollendag en een overleden Dinky

Zooo daar ben ik weer. Nu de eerste kriebeltjes van het nemen van de grote beslissing een beetje zijn wegge-ebt sta ik weer iets steviger met beide voeten op de grond.

Dat wil zeggen da tik niet meer iedere dag op zoek ben naar bay-weetjes en dat ik ongeveer om de dag denk aan 'hoe het zou zijn'.... toegegeven.. dat is nog best veel maar de eerste paar dagen kon ik letterlijk nergens anders meer aan denken!

we hebben gisteren ook alvast een setje van 2 zwangerschapstesten gehaald. Ik weet dat het wat vroeg is maar je kunt ze maar beter in huis hebben voor als je vermoedt dat 't is gelukt leek me...

Verder gaat 't thuis en op de zaak allemaal zijn gangetje. Natuurlijk zou het in het restaurant iets drukker mogen en hebben we zoals altijd wat uitdagingen op ons pad (M gaat weg...-_-)
maar ik weet zeker dat we ook daar wel weer oplossingen voor vinden!

Uiteindelijk komt het altijd wel weer goed en linksom of rechtsom: Wij komen er wel!


Grappige momentjes..

Wat betreft voorbereiden op zwanger worden zitten er toch wel wat haken en ogen aan.
Zo heb ik soms erge last van hooikoorts maar de medicijnen die ik daartegen gebruik zijn niet volledig getest bij zwangerschap,k dat houdt eigenlijk in dat ik ze beter niet kan nemen en als ik straks zwanger raak helemaal niet.
Dat zorgt tot nu toe al voor lachwekkende taferelen want ik nies erg veel op zo een 'pollendag' en aangezien ik bijna een halve meter achteruit schiet en een gek piepje maak (sorry hoor!) tijdens het niezen kun je je voorstellen dat 't personeel zich suf lacht...

Er volgt dan meestal een: neem dan een pilletje! wat ik dus niet kan doen maar ook niet kan vertellen... LASTIG!

Maar goed naast al dat geklaag gaat het eigenlijk heel goed, Martin en ik zijn echt gek op elkaar en we zijn vandaag ook nog 3 jaar getrouwd! Als verrassing nam hij me gisteren mee naar Zaltbommel waar ik bij de juwelier een schitterend horloge heb uitgekozen... wat is het  toch een droppie!

Oke ik ga nu even lekker sporten en dan nog even het huishouden doen, vervolgens maar op de fiets naar de zaak 'Mensen bel de krant Rosita gaat fietsen!' ...
Dinky, mijn trouwe autootje is overleden dus ik heb geen keuze...
(Afgeleid van Dinkytoy, mijn lieve trouwe Twingo, compleet in de prak gereden door vriend en collega B -_-)

Vanaf 18 juni kan ik overigens een zwangerschapstest doen dus ik hou jullie op de hoogte! het zal vast niet gelijk raak zijn maar je weet maar nooit!
Vanavond komt Sas in ieder geval met Renée naar de zaak dus dan heb ik alweer wat fijne babypret om me heen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten