donderdag 9 juni 2016

Ons weekendje weg!

Het is weer een paar dagen geleden dat ik iets heb geschreven dus bij deze.
Ons 'weekendje Harderwijk' was fan-tas-tisch!!
We hadden een heeeel fijn hotel aan de Harderwijkse boulevard, een mooie gekoelde kamer met inloopdouche en ligbad én topweer!

We zijn maandag heen en woensdag weer terug gegaan... (weekenden zijn als je een eigen restaurant hebt van maandag tot woensdagochtend)
We hebben de dagen gevuld met wandelen, praten, shoppen en op terrasjes zitten. Als afsluiter heerlijk bij 't nonnetje gegeten en gedronken (oops).

Het was echt fijn en ik voel me weer een beetje opgeladen nu...

Inmiddels weet (alleen) S dat we graag ouders willen worden en dat is toch wel fijn: iemand met wie ik mijn twijfels en vragen kan delen.
natuurlijk wil ik het dolgraag aan mams vertellen maar voor hetzelfde geld duurt het nog een jaar... al die vragen en ongetwijfeld goed bedoelde adviezen heb ik denk ik liever als er daadwerkelijk iets aan de hand is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten